معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا

ساخت وبلاگ

تابلو برق اتوماتیک اتاق سرور

تابلو برق اتوماتیک اتاق سرور برای هدایت و مدیریت برق اتاق سرور کاربرد دارد. محفظه ای برای نصب سیم بندی های الکتریکی و الکترونیکی و تغییر مسیر برق ورودی و خروجی و… استفاده میشود. تمامی کابل های برق و کنترل وارد تابلو برق می شوند. مواردی که روی تابلو برق نصب می شود شامل کلیدها، قطعات کنترلی، حفاظتی و نمایشگر نظیر فرکانس، توان، ولتاژ و جریان و… می باشد.

 

معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا...
ما را در سایت معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا دنبال می کنید

برچسب : پردیسان, نویسنده : زهرا حبیب زاده pardisanvira بازدید : 151 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:24

مشاوره نظارت و طراحی

در راه اندازی دیتاسنتر باید فضای مناسبی استفاده شود پس لازم است قبل از راه اندازی، مشاوره نظارت و طراحی  به صورت دقیق تری صورت گیرد. از موارد بسیار مهمی که باید در این بررسی ها انجام شود موقعیت جغرافیایی منطقه، نوع آب و هوا و لرزه خیز بودن آن است. در زمان طراحی دیتاسنتر باید  مشاوره اولیه انجام شود تا شرکت درخواست کننده در جریان روال انجام طراحی دیتاسنتر قرار بگیرد. در زمان طراحی دیتاسنتر، شرکت داده پردازی پردیسان ویرا امکان مشاوره را برای مشتریان خود فراهم کرده است. پس از مشخص شدن تجهیزات اولیه و تایید طرح دیتا سنتر، ساخت آن آغاز میشود.
در زمان طراحی دیتا سنتر باید موارد بسیار زیادی را در نظر گرفت که مهمترین معیارها عبارتند از:

  • سهولت در ارتقا دادن مرکز
  • مدیریت آسان
  • منعطف بودن
  • پیمانه ای بودن
  • ضریب اطمینان و دسترسی بالا
  • راه حل های امنیتی

..

 

 

 

 

معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا...
ما را در سایت معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا دنبال می کنید

برچسب : پردیسان, نویسنده : زهرا حبیب زاده pardisanvira بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:15

طراحی و راه اندازی اتاق سرور

طراحی و راه اندازی اتاق سرور که یکی از مهمترین بخش سازمان بحساب می آید باید با دقت انجام شود. این اتاق مرکز کنترل و مدیریت شبکه است و کلیه تجهیزات سخت افزاری مانند سرور، سوییچ، روتر و سایر تجهیزات در این مکان قرار دارد. اتاق سرور اتاق ذخیره سازی، نگه داری و مدیریت سرورهای کامپیوتری و سایر اجزای مرتبط با آن است.

شرکت داده پردازی پردیسان ویرا در زمینه طراحی و راه اندازی اتاق سرور تجربه بسیاری دارد.  طراحی و راه اندازی اتاق سرور یکی از خدمات این شرکت محسوب می شود. براساس تجربه، در طراحی اتاق سرور باید به نکات بسیاری توجه کرد تا بعدها نیازی به نصب و راه اندازی مجدد نباشد.

اتاق سرور شامل صدها سرور است. این سرورها قابلیت بروزرسانی سخت افزار و نرم افزار را بدون راه اندازی مجدد دارند. ضمن این که قابلیت بکاپ گیری و ایجاد امنیت بالا برای منابع، داده ها و حافظه و مدیریت آسان را نیز بر عهده دارند.

..

 

 

 

 

معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا...
ما را در سایت معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا حبیب زاده pardisanvira بازدید : 181 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:42

امنیت شبکه چیست؟

به دلیل استفاده از شبکه های کامپیوتری در عصر ارتباطات ایجاد امنیت در این فضا بسیار مهم است. امنیت شبکه های رایانه ای  به معنای  انجام اقداماتی برای جلوگیری از بروز مشکل در شبکه کامپپوتری می باشد.

اصول امنیت شبکه می تواند راهکارهایی در قالب خدمات نرم افزاری یا سخت افزاری را ارائه دهد. در تعریف موسسه معتبر SANS امنیت  یعنی حفاظت از زیرساخت شبکه از سوء استفاده، خرابکاری، دسترسی غیرمجاز، اصلاح و یا افشای اطلاعات توسط اقداماتی پیشگیرانه که میتواند فیزیکی و یا نرم افزاری باشد

معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا...
ما را در سایت معرفي شركت داده پردازي پرديسان ويرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا حبیب زاده pardisanvira بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:35